15 Şubat 2012 Çarşamba

Başlıksız

Bir başlığım yok aslında. Sadece " Merhaba ".
O kadar uzun zamandır blog okuyor ve acaba ben de yapabilir miyim diye düşünüyorum ki.
Denemeden bilemem değil mi ? Neler yazacağıma dair çok net kurallarım yok. Gezdiğimden, yediğimden, içtiğimden, okuduğumdan, beğendiğimden, hissettiğimden yani her şeyden ama her şeyden olabilir. Kesin olan şeyler bugün ne giydim olmayacağı, imla kurallarını katledeceğim ve teknoloji özürlü olduğum için bolca hatalarım olabileceği.
Neyse dedim ya o kadar uzun zamandır düşünüyorum ki. Özellikle kocimin yüreklendirmeleri sonucu artık yeter diyorum ve harekete geçiyorum. Bakalım göreceğiz . Ne kadar devam edebilirim veya okunmaya değer bir şeyler çıkarabilir miyim bilmiyorum .
Ama her ne olursa olsun kocim sana çok teşekkürler. Umarım bana olan inancın hiç bitmez :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder