15 Şubat 2012 Çarşamba

Beni Sahiplen

                                               
                            Not :  Resmi " Beni Sahiplen " sitesinden aldım.


Biliyorum şu an takip edenim yok ama ben yine de bu siteden bahsetmek istedim. Bir gören olursa diye.  Sitenin adı Beni Sahiplen  .
Şu an barınaklarda, geçici olarak bir ailenin yanında veya veterinerde gibi değişik yerlerde olan, terk edilmiş,  bakıma muhtaç köpekleri sahiplendirmeye çalışıyorlar.
O kadar masum ve güzeller ki. Her birine bakarken içim titriyor diyebilirim. Bence cins veya melez olmalarının veya yaşlarının hiçbir önemi yok ama bu durumu önemsiyorsanız bile mutlaka sevebileceğiniz bir arkadaş bulabilirsiniz bu siteden. Çünkü daha önce sahiplenilmiş sonrada terk edilmiş, her yaştan, cinsten köpek var bu sitede. Eğer böyle bir isteğiniz ve uygun koşullarınız varsa ne olur para verip Pet Shop'lardan almayın. Bu siteyi ziyaret edin .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder