4 Temmuz 2012 Çarşamba

Şans Restaurant ve Doluca Şarapları

28 Haziran'da Şans Restaurant'ta Doluca Şaraplarının tadım gecesine katıldık.
Bizi önce üst kata aldılar ve Doluca'nın Shiraz Üzümleri ile yapılan şarapları hakkında bilgilendirerek tadım yaptırdılar. Şarapların üzüm cinsi, bölgesi, yanına yakıştıkları yemekler hakkında konuştuk. Tadım yaptığımız şaraplar sırasıyla, DLC Shiraz, Sarafin Shiraz, Karma Shiraz Boğazkere, Signium ve Alçıtepe idi.
Daha sonrada şaraplar eşliğinde bahçede yemeğimizi yedik. Öncelikle ağzımızın tadını nötürlemek için bezelye çorabası ile başladı menü. Sonrasında kabak çiçeği dolması ile Sarafin Sauvıgnon Blanc, siyah trompet ve porcini mantarlı risotto ile Signium 2009, kuzu sırtı şiş ile Alçıtepe, armut tatlısı ile de Safir ikram edildi.
Benim favori şarabım Signium oldu.
Dolucanın böyle organizasyonları oluyormuş. Bilgi almak isterseniz Doluca Şarapları na tık tık yapabilirsiniz.
Şans Restaurant'tan da bahsetmeden geçmek olmaz. Levent'te 2 katlı hoş bir yer burası. Özellikle güzel havalarda, bahçesinde şarap eşliğinde güzel bir yemek yemek için ideal. Servis başarılı, ortam güzel. Denenmeli derim ben . Şans Restaurant'ın web sayfası için tık tık ...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder