3 Temmuz 2012 Salı

Kısa Kısa Tatiller, Selimiye

Kısa tatillerimizin ikincisi Selimiye'ye oldu. Geçen yıl ilk defa gittiğim ve bayıldığım bir yer.
Cuma gecesinden yola çıktık. Amacımız sabah kendimizi Ayın Koyu'nda denize atmaktı ama koyda bulunan tesis kapalıydı. Biz de rotamızı Turunç, Amos'a çevirdik. Burası da çok güzel bir koy. Şezlong, duş, giyinme odaları ve çok da güzel yemekleri olan bir de tesis var. Görmediyseniz mutlaka tavsiye ederim.

Akşamüstü buradan çıkıp Selimiye'ye gittik. Geçen sefer kaldığımız Nane Limon'da kaldık yine. Çok temiz, küçük bir pansiyon burası. Bence Selimiye'nin ruhuna çok uygun bir yer. Çok da kibar ve ilgili sahipleri var. Hemen önünde iskelesi var. Gündüz denize girip akşam yemeklerini de burada yiyebiliyorsunuz. Biz iki gece de orada yedik yemeğimizi. Denizin içinde gibisiniz, nefis bir manzara.
Ertesi iki gün de tekne kiralayıp koyları gezdik.Bizi gezdiren tekne, günlük turlara çıkan teknelerden biriydi. Sezon daha tam başlamadığından bizi 4 kişi gezdirmeyi kabul ettiler. İbrahim kaptan, eşi ve oğlu Şakir bizi çok iyi ağırladılar. Yolunuz düşerse tavsiye ederim. Tekne adı Gülçinim 3. Telefonlarıda 0534 650 99 40. Önceden de arayıp plan programınızı yapabilirsiniz.
Marmaris'in gerçekten birbirinden güzel koyları var . Bayıldım.  Bizim gördüklerimiz Dirsekbükü, Kocaada, Sığ Liman, Emel Sayın Koyu, Arap Mezarı idi.
Koylardan ve öğle yemeklerinden örnekler :)

Sonuç, son yılların en güzel tatillerindendi. Vural Bey ve Dilek Hanım'a bu güzel tatil için teşekkürü bir borç biliyorum :)