3 Temmuz 2012 Salı

Kısa Kısa Tatiller, Kıbrıs

Çok uzun zaman oldu yazmayalı. Sonunda bu gece başına oturdum bilgisayarın.
Haziran ayının başından beri henüz hiçbir hafta sonunu evde geçirmedim. Sanırım leyleği havada gördüm.
İlk hafta sonu Kıbrıs'ta idik. Devrim, Özgül,Doğa,Deniz, annem ve babam ile gittik. Doğa ve Deniz benim yeğenlerim. Adam oldular artık yaz tatillerine çıkıyorlar:). Temmuz 22'de 2 yaşına girecekler. Normalde büyük otel veya tatil köyü olayını sevmem ama çocuklu bir tatil olacağı için o tarz bir otel tercih edip Acapulco'ya gittik. Bizden önce Banu gitmişti. Kumsalın ve denizin çocuklara çok uygun olacağını söylemişti. Gerçekten de öyleydi. Bol bol denize girdik, eğlendik. Bizimkiler küçük olduğu için ihtiyaç duymadık ama çocukları emanet edecek aktivitesel olaylar arıyorsanız pek yeterli değil gibi geldi bana.

Kumsal ve benim kuzularım.



** Bu arada çocuklu arkadaşlarımın tek geçtiği yer Fethiye Hillside.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder