1 Mayıs 2012 Salı

Set Balık

İstanbul'da yaşayıp da Set Balık'ı duymayan çok az kimse vardır herhalde. Ben gene de anlatayım istedim. Set Balık fiyat ve lezzet olarak birbirinin tersi hareket eden harika bir balık lokantası. Yediğiniz birbirinden lezzetli onca şeyden ve içtiğiniz içkiden sonra hesabın adam başı 60 TL gelmesi bir İstanbul balık lokantası için bence çok süper.  Yediğiniz tatlar ise muhtemelen daha önce çok da bi yerde karşılaşmadığınız cinsten.
Bir olumsuz tarafı mekan. Kireçburnu'nda , denizin dibinde ama bizim yemekhaneden hallice bir görüntüsü var ve oldukça gürültüsü mevcut. Ama lezzetleriyle kendini affettiriyor:)
Biz daha önceki birkaç gidişimizde kendimiz bildiğimiz şeylerden sipariş etmiştik. Bu sefer kendimizi garsona bıraktık. İyiki de bırakmışız. Mutlaka tavsiye ettiklerim ;

                       

                                                                      Balık Fajita

                                                                  Susamlı Levrek

                                                                        Balık Mantı

                                                     Deniz ürünleriyle dolu patates köfte

                                                   En favorim, tatlı ekşi soslu karides topları

                                                                       Ve Volkanik


Resmini çekmediğim iki ara sıcak vardı.
Birincisi, en zayıf notu alan balık döner idi. Ben bakmadım tadına ama masa ahalisi birer çatal alıp bıraktı. Kimse sevmedi. Tabii zevk meselesi.
İkincisi, balık kokoreç vardı, benim için fazla iddialı olduğu için tadına bakmadım ama kendisi beğenildi.

Bir de küçük not, buradan çıkışta benim gibi az içtim birşey olmaz demeyin. Adım başı polis kontrolü var. Yasal sınır 51'miş. Benimki 54 çıktığı için, caaannnııımmm ehliyetim 6 ay gitti :(
Bir daha mı?  Tövbeler olsun :)
                                          

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder