24 Mayıs 2012 Perşembe

Lady Dior

Biliyorum her kadın çanta düşkünüdür ama benimki artık hastalık boyutuna ulaştı sanırım. Bir sürü çanta aldığım gibi birde almadığım ama her fırsatta girip mağazaya merhaba dediklerim var :).

Bunların başında da benim için çantaların şahı olan Lady Dior gelir. Kendisinin fiyatının 7 Bin TL olmasından dolayı almıyorum, alamıyorum da diyebiliriz tabi:). Ama ziyaretini aksatmam. Nişantaşı Beymen'de cafenin olduğu taraftaki kapıdan girerseniz hemen sizi karşılar kendisi zaten . Öyle sıcakkanlı, öyle şeker yani. Şunun asaletine, güzelliğine bakarmısınız.


Siyah kolleksiyonun ağırbaşlı kızı. Ama bir çok renk seçeneğide var.
Neyse kendisi yetmiyormuş gibi bugünki olağan ziyaretim sırasında piton yılanı derisinden yapılmışını gördüm Beymen'de. Allahım o nasıl bir güzellik, görmelisiniz. Aklımı başımdan aldığı için resim çekmeyi unutmuşum ben, onun için size gösteremiyorum. Görseniz sizde bayılırsınız, ben size o kadar diyim. Kendisinin fiyatıda 12 Bin TL imiş. Ama fiyatı size çokmuş gibi gelmesin, çünkü bu çanta vintage olacakmış ve bizden sonraki 2. hatta 3. kuşağımız bile rahatlıkla takarmış. Satış görevlisi beyefendi öyle dedi:). Allahtan sadece iki tane gelmiş. Bu iyi haber. Uzun süre orda kalmazlar,  bende acı çekmem :).


Gamze'ye Not ; Reed Krakoff çantalar 2.750 TL

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder