23 Mayıs 2012 Çarşamba

Dünden Sonra, İstanbul Modern

Bu aralar yeni merakım fotoğrafçılık. 

Uzaktan bakınca hoş gözüküyor ama gerçekten sevecek miyim, devam edecek miyim şimdilik bilmiyorum. 6 derslik bir başlangıç kursuna başladım .Pazartesi ilk ders vardı. Genel bir tanışma vs. şeklinde geçti. Bundan sonraki derslerde makine ile daha haşır neşir olacağız. 2 de fotoğraf çekimi için gezi yapacakmışız.
Kursun sonunda devam etmek istediğime karar verirsem kendime profesyonel bir makine alacağım, şimdilik Devrim'den aldım. 

Neyse efendim, yeni merakımla ilgili internette gezerken, İstanbul Modern'deki sergiyi gördüm ve bahsetmek istedim. İstanbul Modern, kuruluşundan bu yana oluşturduğu fotoğraf kolleksiyonundan  bir şeçkiyi 3 Haziran'a kadar sergileyecekmiş. İstanbul Modern'in sitesinde yazdığına göre, Osmanlı'dan günümüze uzanan süreçte Türkiye'de fotoğrafın teknik ve kavramsal gelişimini ortaya koyuyormuş. 

İlgisi olanlara bi gidip bakmalı derim ben . 

Fotoğrafları İstanbul Modern'in sayfasından aldım. 


               İbrahim Zaman, Gaziantep 1982   Sabit Kalfagil, Nemrut Gölü, Bitlis, 1976

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder