11 Mart 2012 Pazar

Hamsi Pub

Dün öğlen evde ne yapsak diye düşünürken Kadıköy'e mi insek dedik. Hem biraz dolaşır hava alır, bir kaç hafta sonra gideceğimiz Beyrut'la ilgili kitap bakarız diye düşünerek yola koyulduk .
Kadıköy'deki tüm kitaçıların altını üstüne getirdik ama Beyrut'la ilgili bir kitap bulamadık. Allahtan google ve bloglar var. Zaten yaptığım araştırmalar sonucu güzel bir program hazırladım. Rehber niteliğindeki bir kitap işin sosu olacaktı ama yok da yok. Neyse, dedim ya çok güzel bir program hazırladığımı düşünüyorum. Hangi gün nerede yenilecek, içilecek , nereler gezilecek her şey hazır.  Gidip geldikten sonra fotoğraflarımla birlikte paylaşacağım .
Kitap arayışlarımız bizi öylesine yordu ki :) şöyle bir bira patates yapıp dinlensek dedik. Karı koca yemeği içmeyi pek sevmeyiz de:). Kadıköy çarşıda yeme içme konusuna pek hakim değiliz ama gidenler bilir Nevizade benzeri bir caddesi vardır. Orada birşeyler buluruz nasıl olsa diye bakınmaya başladık.  Daha önce bir arkadaşımın bahsettiği Kadı Nimet geldi aklıma, oraya girsek dedik ama kendisinde patates tava yokmuş . Bizim için de o an önemli bir unsur olduğu için rastgele seçtiğimiz Hamsi Pub diye bir yere girdik. Bilerek seçmemiştik ama gayet güzel bir seçim olmuş .

Menümüzde

Midye tava

Kalamar Tava

Patates Tava

Buzz gibi bira vardı.

Özellikle kalamar nefisti. Yani demem o ki sizin de yolunuz düşerse soluklanmak için gayet rahat oturabileceğiniz bir yer. Biz bir öğleden sonrası için böyle bir tercih yaptık. Aslında balık lokantası, rakı ve balık için akşamları da tercih edilebilecek bir mekan.
Kadı Nimet aklımda tabii. Bir daha sefere de orası denenecek .
Hamsi Pub tık tık ........

Not : Kendim resim çekmediğim için googleden görsellerden bulduğum fotoları koydum.